ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۲۷ مدرسه در قروه نیازمند تجهیز و نوسازی هستند

۰۹:۳۱ | ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

۲۷ مدرسه در قروه نیازمند تجهیز و نوسازی هستند

عصر بازآفرینی: فرماندار قروه از وجود ۲۷ مدرسه در شهرستان که نیازمند تجهیز و نوسازی هستند خبر داد و بر مشارکت خیرین در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از مهر، موحد امان اللهی شامگاه سه شنبه در جریان نوسازی یکی از مدارس شهرستان قروه با بیان اینکه توجه به مباحث سخت افزاری و نرم افزاری در امر آموزش و پرورش بسیار مهم است، از وجود ۲۷ مدرسه که نیازمند نوسازی و تجهیز هستند خبر داد.

به گفته وی نقش مجمع خیرین مدرسه ساز در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به وضوح دیده می شود و نیاز است با مشارکت بیشتر به جایی برسیم که دیگر مدرسه ای غیراستاندارد نداشته باشیم.

امان اللهی در ادامه به هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش برای سهیم شدن در امر مشارکت و بهره گیری از یک عزم همگانی شکل گرفته و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی بر تجهیز و نوسازی مدارس و استانداردسازی سیستم های گرمایشی تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما روزی پشت نیمکت های مدارس بوده ایم و اکنون به جایگاهی که هستیم رسیده ایم و نباید فراموش کنیم که نیاز اصلی جامعه ابتدا به آموزش در محیطی مناسب باز می گردد.   

گفتنی است یکی از مدارس ابتدایی دو شیفته قروه با ۴۰۳ دانش آموز دختر و ۳۲۱ دانش آموز پسر که قبلاً ۱۰ کلاسه بود و حال ۳ کلاس دیگر به آن الحاق شده تجهیز و نوسازی شد.

 این سه کلاس الحاقی با هزینه صد میلیون تومانی صورت گرفته که از این میزان ۷۰ میلیون تومان آن کمک اولیای دانش آموزان بوده و ۳۰ میلیون تومان هم توسط شهرداری قروه پرداخت شده است. 

برچسب ها:

نوسازی ،مدرسه 
نام
نظر شما