ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد مسکن مددجویی در زنجان

۱۴:۲۷ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد مسکن مددجویی در زنجان

عصر بازآفرینی: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از مهر، هدایت صفری با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه‌شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  از بهره‌برداری ۱۳۰ واحد مسکن مددجویی در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۷۵ واحد مسکن احداثی برای مددجویان روستایی و ۵۵ واحد مسکن شهری بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان به افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان واگذار می‌شود.

صفری همچنین از ایجاد هزار و ۵۹۲ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

برچسب ها:

زنجان ،مسکن ،کمیته امداد 
نام
نظر شما