ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
اجرای طرح هادی در 55 روستای گچساران

۱۶:۳۴ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

اجرای طرح هادی در 55 روستای گچساران

عصر بازآفرینی: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون طرح هادی در 55 روستای گچساران با اعتباری به مبلغ 804 میلیارد و 126 میلیون ریال صورت گرفته است.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از فارس، حمدالله عباسپور اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون طرح هادی در 55 روستای  گچساران با اعتباری به مبلغ 804 میلیارد و 126 میلیون ریال صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه در قبل از پیروزی انقلاب تمامی روستاهای گچساران زیرساخت‌های لازم رفاهی را نداشته‌اند، گفت: در این مدت 13 هزار 900 متر بازگشایی مسیر روستایی، 886 هزار و 250 متر مربع زیرسازی آسفالت، 974 هزار و 309 متر مربع بیس و  آسفالت، 143 هزار و 725 متر مربع ساماندهی فضا، 49 هزار و 640 متر احداث جدول و چهار هزار و 230 متر احداث جوی سنگی و کانال صورت گرفته است.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران افزود:  همچنین در این چهار دهه از عمر پربرکت نظام جمهوری 88 هزار و 665  متر مربع سنگفرش، یک هزار و 310 متر احداث دیوار حائل، 14 دهنه پل،  و احداث 14 پارک روستایی از مهمترین دستاوردهای انقلاب در روستاهای این شهرستان است.

 وی ابرازکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد چهار هزار و 500 واحد مسکونی روستایی در این شهرستان با دریافت تسهیلات بازسازی و بهسازی مقاوم سازی شده است.

 عباسپور با بیان اینکه هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد، عنوان کرد:  تاکنون تعداد هشت هزار و 970 واحد مسکونی در روستاهای گچساران  سند مالکیت صادر شده است.

این مسوول ادامه داد:  از ابتدای انقلات تا کنون تعداد 900 قطعه زمین در سطح روستاهای گچساران به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

 این مسوول بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی  تعداد 450 واحد مسکونی در شهر دوگنبدان احداث شده است.

عباسپور تصریح کرد: امسال مبلغ42 میلیارد ریال  از محل اعتبارات نفت به توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران در ادامه به دیگر دستاوردهای  چهل ساله انقلاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بازگشایی و ساماندهی از رینگ خیابان کیامرثی تا فلکه سادات که هم‌اکنون در حال انجام است، احداث  پنج زمین چمن مصنوعی در پنج روستا شهرستان،  احداث 2 سالن ورزشی در روستاهای مارین و پادوک و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان که تا کنون یک هزار و 300 واحد آن ساخته  شده از اقدامات در حال انجام در شهرستان گچساران است.

نام
نظر شما