ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه روستایی در بخش کویرات آران و بیدگل

۱۱:۳۱ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷

فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه روستایی در بخش کویرات آران و بیدگل

عصر بازآفرینی: فرماندار آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه روستایی در بخش کویرات آران و بیدگل با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از مهر، اسماعیل بایبوردی، پیش از ظهر چهارشنبه پس از افتتاح ۱۰ پروژه روستایی در بخش کویرات آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار کل پروژه های مورد افتتاح و کلنگ زنی در روستاهای محمدآباد، کاغذی، فخره و حسین آباد بخش کویرات حدود ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آزادسازی و آسفالت معابر به طول دو کیلومتر با اعتبار  هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در روستای محمدآباد بخش کویرات مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه ابراز داشت: آغاز عملیات احداث نمازخانه و سالن چند منظوره مدرسه بعثت با برآورد هزینه ای حدود سه میلیارد ریال و توسعه فضای آموزشی در مدرسه شهید عرب با برآورد هزینه ای حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت اداره کل نوسازی استان اصفهان و خیرین در روستای محمدآباد بخش کویرات انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین ماشین آلات سنگین راه سازی شامل دو دستگاه لودر و کامیون با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت سازمان دهیاری ها و شهرداری ها ی کشور و دهیاری روستای محمدآباد در این بخش رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بایبوردی عنوان کرد: کلنگ احداث پایگاه سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین با برآورد هرینه ای حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در روستای محمدآباد بخش کویرات به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: کف فرش، جدول گذاری و آسفالت بلوار ورودی روستای کاغذی در بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان و دهیاری این روستا افتتاح شد.

وی اضافه کرد: در روستای کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل، پیاده رو سلامت با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون ریال و کتابخانه مسجد جامع این روستا با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری و خیرین این روستا به بهره برداری رسید.

بایبوردی به افتتاح و بهره برداری دو خانه ورزش روستایی در روستاهای حسین آباد و فخره در بخش کویرات اشاره کرد و گفت: این دو خانه ورزش روستایی با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و دهیاری های این دو روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته فرماندار آران و بیدگل، ۵۰ طرح با اعتبار افزون بر یک هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب ها:

آران و بیدگل ،روستا 
نام
نظر شما