ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تعیین تکلیف بافت فرسوده 23 شهر در گیلان

۱۶:۳۱ | ۱۳۹۸/۰۳/۲۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد:

تعیین تکلیف بافت فرسوده 23 شهر در گیلان

عصر بازآفرینی: بافت فرسوده 23 شهر گیلان با 2 هزار و 400 هکتار تعیین محدوده شد.مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: بافت فرسوده 23 شهر از 52شهر دارای بافت فرسوده گیلان تعیین تکلیف و مصوب شد.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از ر.زنامه جمهوری اسلامی، ماکان پدرام افزود: اجرای طرحهای بازآفرینی شهری در پنج شهر استان درحال اجراست.

وی گفت: 58 طرح در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهرهای رشت، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، لاهیجان و بندر انزلی مشمول اعتبارات شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه بالغ بر 400میلیارد ریال اعتبار برای 58 پروژه بازآفرینی در گیلان در سال 1398 در نظر گرفته‌شده است افزود: تاکنون 20 درصد از منابع مذکور به‌صورت متمرکز در اختیار شرکت بازآفرینی شهری ایران قرارگرفته که بخشی صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرین شهری استان شده است.

مهندس پدرام با اشاره به عملکرد این اداره کل در حوزه بافت‌های فرسوده گفت: برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری در قالب 146 طرح با همکاری شهرداریها و سایر دستگاه‌ها در گیلان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه 20 درصد از اعتبارات بازآفرینی شهری در گیلان جذب‌شده است گفت:بخشی از اعتبار تخصیصی بازآفرینی شهری در استان جذب‌شده و مابقی از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با سایر دستگاهها و نیز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جذب خواهد گردید.

شهر رشت با 717 هکتار بیشترین بافت فرسوده در بین 52 شهر گیلان دارد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما