ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
تعلل در اجرای طرح بازآفرینی شهر دهدشت

۱۶:۳۵ | ۱۳۹۸/۰۵/۳۰

رئیس شورای اسلامی دهدشت خبر داد:

تعلل در اجرای طرح بازآفرینی شهر دهدشت

عصر بازآفرینی: رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: تأخیر هشت ماهه در به سرانجام رساندن اقدامات لازم برای اجرای طرح بازآفرینی شهری توجیه‌پذیر نیست و در صورت برگشت اعتبارات باید پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش عصر بازآفرینی به نقل از فارس، نشست ستاد بازآفرینی شهری امروز با دستور کار «ساماندهی بازار روز» به ریاست معاون فرماندار در دهدشت برگزار شد.

محمدحسین جمشیدی در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع اظهار داشت: عدم حضور فرماندار باعث اخلال در روند پیگیری طرح بازآفرینی شهری می‌شود.


رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: اگر در سریع‌ترین زمان ممکن ساماندهی بازار روز به نتیجه نرسد اعتبارات این طرح برگشت خواهد خورد؛ وی فرماندار و شهردار را پاسخگوی برگشت احتمالی این اعتبارات دانست.


جمشیدی افزود: برای جابجایی و انتقال موقت این بازار با مخالفت بازاریان روبرو هستیم و حاضر به تخلیه مکان نیستند این موضوع لازم است در شورای تأمین حل و فصل شود تا تأمین خواسته چند صنف باعث تضییع حقوق شهروندان نشود.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست جابجایی این صنوف باعث ضربه زدن به کسب و کار آنها شود، گفت: تعدادی از این صنوف به معبر تعرض کرده‌اند این در حالی است که از سال 93 تاکنون قراردادی با شهرداری منعقد نشده اما در صورت بروز هر حادثه‌ای شورا و شهرداری باید پاسخگو باشند.

جمشیدی بدون نام بردن از فرد یا افرادی که در اجرای بازسازی بازار روز سنگ‌اندازی می‌کنند گفت: اگر در مهلت مقرر تصمیم مناسبی برای جابجایی صنوف اتخاذ نشود آن‌ها را از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اگر در زمان مناسب برای اجرای طرح بازآفرینی اقدام نشود اعتبارات این طرح برگشت می‌خورد، افزود: شهردار و فرماندار باید پاسخگوی تعلل در اجرای طرح باشند.

وی خواستار بررسی موضوع در شورای تأمین و اتخاذ تدابیر ویژه برای پایان مخالفت‌ها در جابجایی صنوف بازار شد.

برچسب ها:

 
نام
نظر شما