ASR BAZAFARINI
نسخه آزمایشی
۲۲۸۱ واحد در تعاونی های مسکن مهر قزوین مشکل دارند

۱۱:۲۹ | ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

۲۲۸۱ واحد در تعاونی های مسکن مهر قزوین مشکل دارند

عصر بازآفرینی: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۱۲ تعاونی مسکن مهر با ۲۲۸۱ واحد در بخش مسکن مهر در استان قزوین مشکل دارند که باید برای حل آن اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر بازآفرینی به نقل از ایسنا،  جلسه شورای مسکن استان قزوین روز شنبه با حضور احمد اصغری مهرابادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان در استانداری قزوین برگزار شد.

مسعود بابایی در این جلسه در با ارائه گزارشی در خصوص تعاونی های مسکن استان اظهار کرد: استان قزوین ۷۲۵ تعاونی فعال دارد که ۱۸۰ تعاونی آن در مسکن فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد حدود ۱۲ تعاونی مشکل دارهستند، افزود: پرونده قضایی، بدهی، نصب نشدن آسانسور و انشعابات، کمبود نقدینگی، آزاد نشدن وام، تحویل نشدن کنتور، فسخ قرارداد و افزایش هزینه ساخت از مهمترین مشکلات این ۱۲ تعاونی مسکن مهر است.

بابایی تصریح کرد: واگذاری تعاونی های نیمه تمام به پیمانکاران، تبدیل وضعیت تعاونی های مشکل دار، افزایش وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان، جایگزینی اعضا با اورده پایین و تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات مسکن مهر از جمله مواردی است که می تواند به حل مشکلات این تعاونی ها کمک کند.

برچسب ها:

مسکن مهر ،قزوین 
نام
نظر شما